NEW YORK!

Just nu star jag i Apple store pa Fifth Avenue. Inte varje dag man skriver ett blogginlagg pa den adressen! Har inte kunnat blogga tidigare pa grund av dyr uppkoppling pa hotellet. Men det finns massor att beratta! Forhoppningsvis kan jag skriva mer i Mexico som vi aker till pa fredag eftermiddag. 

Vi har hunnit med massor! Och vi har gatt hur mycket som helst. Igar hamnade vid pa 2,1 mil totalt. Det ni! Vi har haft klarbla himmel och stralande sol varje dag. Det ar dock svinkallt. Jag tar inte i om jag sager att det kanns som det har blvit istid igen. Eftersom jag inte packade ner mer an en kofta, sa gar jag runt i Carls kofta over min egen. Sallan har man skadat mig snyggare. Men men, oversize ar ju inne sa what the hell. 

Jag vet inte riktigt vad jag ska borja, sa jag tankte att jag far forsoka ta det fran borjan nar vi anlant till varmare breddgrader.

Kan dock beratta det som ar mest hapnandsvackande - jag har inte shoppat nagot mer an tva armband och en parfym! Det ar helt fruktansvart! Jag borjar fa lite angest over detta sa jag tror det ar bast att jag beger mig ut pa avenyn igen och forsoker branna lite kosing! 

Hoppas ni har det bra dar hemma!

Tusen kramar fran THE BIG APPLE!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SOFIE!! Är du sjuk?! Har du inte hittat mer? Låter jobbigt med sån kyla... När vi var där var det ju snarare tvärtom! Tokvarmt och vindstilla...



Ser fram emot nästa uppdatering! Saknar er denna onsdag... Fikakväll ju!



Kramkram

2009-02-25 @ 20:58:06
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Michaela

Heej Sofie! Vad roligt och höra att ni har det bra :) Det känns tomt utan dig på jobbet men önskar dig allt gott på er resa! Imorgon ska jag lägga ett bud på lägenheten i Linné så när du kommer hem så kanske vi blir grannar :) Ta hand om er! Massor av Kramar

2009-02-25 @ 23:45:24
Postat av: Kalle

haha rebeccas kommentar "är du sjuk, har du inte hittat nåt mer?"



förväntar mig 10 stora paket till mig! ;)

2009-02-27 @ 18:59:18
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Mamma

Är på Revsudden nu ,solen skiner vår i luften

Hoppas solen skiner på er i Mexico

Kram Mamma

2009-02-28 @ 15:04:05
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Michaela - Spännande med lägenheten! Hur har det gått? Jag är nyfiken! :)

2009-03-01 @ 01:38:35
URL: http://lillafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Michaela

Tyvärr så blev det ingenting med lägenheten :/ Men jag ger inte upp så lätt :)

2009-03-02 @ 21:25:27
Postat av: Sara

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-13 @ 04:40:38
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0