Kom och rädda mig kära semester!

Stress. Hua. Många saker på en gång. Känns som att hjärtat ska stanna. För av någon konstig anledning så glömmer jag bort att andas när jag stressar. Jag hinner liksom inte. Jag tycker om när det är mycket att göra på jobbet. Det är jätteroligt! Men det är fruktansvärt frusterande när man inte hinner allt man vill hinna. Jag vill att allt ska bli så bra som möjligt, men ibland räcker inte tiden till. Och jag hatar att lämna något halvdant. Så då blir det stress, stress och stress.

Och så ska det packas. Allt måste vara klart innan jag somnar idag. För imorgon tar jag tåget till Varberg direkt efter jobbet. Sen blir det till att umgås med my famil och med mina kära svärföräldrar. Och tidigt på söndag morgon blir det till att sätta sig i bilen till Götet igen. För klockan 12.15 går flyget från Landvetter. Flyget som ska ta oss till NEW YORK!

I huvuvdet lovar jag mig själv att slappna av och bli lugn som en filbunke när jag sätter mig i den där flygplansstolen. Vi får la se hur det går med det. För mitt huvud och min kropp samarbetar inte alltid så bra. Men, man vet aldrig. Det kanske kommer bli ett riktigt team för första gången på det där flygplanet. Då kan jag berätta det för mina barnbarn sen. Tänk va, vilken historia.

Någon som vet hur man klonar sig förresten?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kloning... Jadu.. Ibland känner jag samma behov! Men än så länge har jag inte kommit på någon lösning. Tyvärr.



Ha en jätteskön semester och njuuuuut av att vara ledig! Shoppa järnet! Sola och bada! Hör av dig när du kommer hem så vill jag ses och se dina inköp, foto och höra ALLT!!!



Kramkram!

2009-02-20 @ 08:18:29
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Rebecca

NU är jag NYFIKEN på hur NYC är!!

2009-02-23 @ 16:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0