Dagens outfit



Linne: Weekday
Kofta: Cubus
Chinos: Cubus
Skor: Converse

Kommentarer
Postat av: Nadine

Tja snygging!!

Äntligen har jag hittat mig hit till din blogg och jag ska såga och kommentera varje liten detalj ;)

Ser fram emot vårat lilla kvartsamtal imon!



Tycker kläderna matchar golvet lite...du tänker då på allt! ;)

2008-12-02 @ 18:17:28
Postat av: Ulla

Tjingeling!

Åh, va skoj att läsa din blogg! Äntligen har jag hittat hit och det lär bli fler gånger, det lovar jag. Himla massa bra, roliga och tänkvärda inlägg. Jag beundrar dej för ditt flit och mod. Keep on!

Kram från faster (Carls alltså...) Ulla.

2008-12-03 @ 21:01:51
URL: http://lillafrökennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0