Den som ger - hon får (och köper)

Igår gav ju jag Carl en present. Visst var den fin förresten? Så, idag tyckte han att jag skulle få en present av honom. Det var trevligt tyckte jag, som visste exakt vad jag ville ha. Världens sötaste handskar med volanger på från Accent. Åh, jag tycker om dem massor! Sen hände något som faktiskt helt enkelt måste varit meningen. Vi gick på Kungsgatan och plötsligt ser jag en tjej inne på Bik Bok i en jättefin stor härlig skjorta, i de allra finaste färgerna. Och det är som med mössan igår, som jag letat. Så, vi går in. Där hänger den. Jag provar den. Jag köper den. Och jag lovar (till 95%) att jag lämnar tillbaka någon av klänningarna jag köpte igår, så går det på ett ut. Okej?


       

Klicka på bilderna för att se dem i större format.

Kommentarer
Postat av: Mamma

som du handlar och ger borde jag kunna få ca 12 paket till jul

2008-11-30 @ 20:49:50
Postat av: bror

som du handlar och ger borde jag kunna få ca 12 paket till jul

2008-11-30 @ 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0