Slappna av med spik

För några dagar sedan köpte jag en ny matta. Inte någon vanlig matta, utan en spikmatta. Tanken är att man ska ligga på mattan en stund varje dag. Den ökar blodcirkulationen, löser spänningar i kroppen och hjälper en att slappna av. Första känslan när man lägger sig på mattan är: Aj aj ooh aj aj oh oh aj! Och visst fortsätter det att göra ont, men på något konstigt sätt så är det ändå väldigt skönt och avslappnande. Sist jag använde somnade jag till och med. Observera dock att ryggen ser något missbildad ut i ungefär en timme efteråt. Den blir knallröd, alldeles prickig och kliar som bara den. Men det får man ta. Vill ni läsa mer om spikmattan kan ni göra det här.

Kommentarer
Postat av: emma

Oj vad coolt! Du får berätta mer om de långvariga effekterna sedan så kanske man kan fundera på att investera i en.

2008-11-16 @ 23:07:04
URL: http://isuspectowlsinthebog.blogg.se/
Postat av: Kalle

jag skulle haft riktig spik och ingen fejkad plast ;)

2008-11-18 @ 16:20:32
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0