Allt löser sig till slut

Vilken dag! Problem, irritation och ilska. Jag känner mig helt slut. Men allt löste sig rätt bra till slut. Inget ont som inte för något gott med sig. Det är faktiskt som min kloka svärmor Susanne säger: 95 procent av all oro är obefogad. Nu ligger jag i soffan. Har precis ätit min favoriträtt från Pastahaus, pasta Vegetale med massvis av parmesan och sen världens näst godaste glass - vanilj med krossad choklad. Nu kanske ni undrar vilken som är världens absolut godaste glass? Jo, det är hasselnötsglassen på Bar Bosch i Palma. Åååh, den kan man längta efter. Nu längtar jag mest efter att få krypa ner i sängen och lägga mig på spikmattan en stund innan jag somnar. Men först ska jag kolla klart på Idol eftersom två av mina absoluta favoritlåtar ska sjungas. Fields of gold och Somewhere over the rainbow. Spännande! Ikväll vill jag dessutom skicka två extra stora och varma kramar. En till Aleks - hoppas verkligen att allt löser sig för dig! Och en till Rebecca - tänker på dig, och är helt övertygad om att du kommer hitta något annat, något som är meningen just för dig. Och nu när jag tänker efter så vill jag faktiskt skicka massvis av stora kramar till alla mina underbara kollegor också - ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Skönt och höra att allt ordnade upp sig och att du fick en härlig kväll hemma, det är du värd! Jag tycker verkligen om att följa din blogg, det känns att det du skriver kommer från hjärtat! Stora kramar

2008-11-21 @ 21:48:33
Postat av: Sofie

Michaela, vad glad jag blir! Det är så roligt med alla era kommentarer. Vi syns imorgon kväll, ska bli jättekul! Kramen!

2008-11-21 @ 21:51:47
URL: http://lillafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack Sofie! Jag är också övertygad om det och orden jag fick med mig på vägen betydde enormt mycket. Det är det jag får bära med mig! Nu ska jag jobba och sen blir det lite fönstershopping (och kanske riktig shopping) på stan. Tittar in och säger hej!



Kramkram

2008-11-22 @ 09:44:48
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Aleks:)

världens kram till dig också, är så glad och tacksam för att du/ni bryr er och gjorde det ni gjorde, guld värt!



Jag ska också köpa mig en spikmatta!

Tittar in i veckan och hoppas på att du jobbar:)

Kram!!

2008-11-22 @ 13:19:20
Postat av: Susanne

Härligt Sofie att du har med dej det enkla men tänkvärda orden. Kramar från svärmor

2008-11-22 @ 15:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0