In Las Vegas...

Snart är det dags att åka till kyrkan och träffa prästen för en sista genomgång. Och imorgon vid den här tiden så står jag där på riktigt. PÅ RIKTIGT! Herrejissus så overkligt det känns. Alla här är fullt upptagna med förberedelser inför morgondagen. Och hemligt är allt också. Pappa försöker lura mig att det är Las Vegas tema på festen och det pratas om neonskyltar och hundratals blinkande lampor. Han ska även klä sig i Elviskostym säger han. Men jag känner min pappa. Han skulle svettas ihjäl i en sådan. Så, jag tar honom inte på orden om man säger så. Pamela Anderssons röda baddräkt skulle passa hans varmblodiga kropp bättre. Men det vet jag inte om folk skulle vilja se honom i?






Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så spännande!! Men du ska inte vara så skojsam när det gäller Las Vegas-temat... Var hos frisören igår och färgade håret svart och satte löshår i luggen så att den ska kunna kammas upp à la Elvis. ;)



Tyvärr gör min onda rygg det svårt att genomföra akrobatnumret, men man vet aldrig vad som händer till morgondagen.



Ha nu en fantastisk kväll och försök koppla bort nervositeten så gott det går. Sen ses vi kl 14.00 imorgon i kyrkan!



STORA KRAMAR

2009-06-05 @ 15:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0