Min bästa tid är nu, och sen resten av mitt liv

Om två veckor åker vi till New York. NEW YORK! Det ska bli så spännande! Vi har skrivit långa listor på allt vi vill göra. Alla har vi våra måsten och önskningar. Mina är att åka SATC-turen, shoppa på Forever 21 och att köpa armband i Marc Jabocs butiken på Bleeker Street. Men mest av allt vill jag bara vara där, strosa runt och insupa atmosfären. Från NY åker vi raka vägen till Mexico. Först några dagar på fastlandet i Playa del Carmen och sedan ett par dagar på den lilla ön Isla Mujeres. Här ska det minsann solas, badas och njutas. 

Tänk, att inom fyra veckor från nu så kommer jag har upplevt staden som folk säger är den coolaste i hela världen. Och sen på det ett riktigt turkost hav för första gången i mitt liv. Kan det bli bättre? Och när vi kommer hem är det inte ens tre månader kvar tills det blir bröllop. Mitt eget bröllop! Vårt bröllop! Känns helt overkligt. Man kan säga att det händer en hel del i lilla fröken nilssons liv just nu. Behöver jag säga att jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Aleksandra

2009-02-09 @ 11:00:58
Postat av: Aleksandra

men va???Först och främsr, New york!!????jag kan inte ens förklara hur avundsjuk jag är men för det andra....BRÖLLOP!!!!?? nog för att jag visste att du förlovat dig , men berätta meeeer! Vart, när, hur??grattis fisen, tänk att det äntligen är dags!

Puss!

2009-02-09 @ 11:02:20
URL: http://poweroflove.blogg.se/
Postat av: Sara S

Hej min kära gamla granne!

Brukar titta in pa din blogg lite da o da men har ännu inte kommenterat, men till detta inlägget maste jag ju bara skriva nagra rader! STORT GRATTIS till förlovningen och hoppas ni far en superresa och ett underbart bröllop! Kram

2009-02-09 @ 14:42:26
Postat av: Sofie

Svar till Sara: Tack så jättemycket! Så roligt att höra ifrån dig! Hoppas att allt är bra med dig. Kram!



Svar till Aleks: Tack! Hehe, jag äntligen är det dags. I juni. I Falkenberg. Knäppt va? :) Kramar!

2009-02-09 @ 19:29:25
URL: http://lillafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Lennart o Susanne

Härligt att det nu är officiellt att ni skall gifta er så att vi kan prata med andra om den stora händelsen. Ingen är gladare än vi åt detta (jo säkert brudgummen:)) Kramar från svärmor o svärfar

2009-02-09 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0