Alltså, jag städar faktiskt väldigt mycket på jobbet. Faktiskt.

Halli hallå. Hej hej hå. Ikväll har jag och Jenny varit hos Beccis. Där bjöds det på nybakade scones och stora smaskiga chokladmuffins. Mums! Hon är allt bra huslig den där bruttan. När får vi komma nästa gång förresten? Tror jag skulle vilja bli bjuden på den där omtalade bruschettan då. Till dessert blir det bra med pannacotta. Hehe. Det fixar du va?

Imorgon kommer kärleken hem igen. Ska bli massa mysigt. Tror dock att jag borde städa lite innan dess, annars vänder han nog i dörren. Eller ja, jag kan ju släcka alla lampor annars. Säga att strömmen har lagt av. Borde kunna funka. Eller så låter jag lyset vara tänt. Han kommer ju ändå antagligen vara så förblindad av min skönhet nu när han inte sett mig på flera dagar. Han kommer inte ens märka att det är stökigt. Han kommer inte se varken de 3 äppelskrutten på soffbordet, de 2 gamla torkade tuggummina, veckans morgontidningar på golvet innaför dörren, alla ostsmulor på köksön (han hatar dem!) och all disk på diskbänken (har inte orkat plocka upp den rena ur maskinen). Men, jag har faktiskt varit nere med soppåsen. Och det är faktiskt inte illa alls. Han får vara nöjd så. Japp.

Nä fy, det låter ju som att jag bor i en svinstia. Gör jag det? Usch. Glöm alltihopa. Jag hittade på (och nu ljög jag igen).

Tack då.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är det avokadobruschettan eller tomatbruschetta du vill ha?! Lovar att det kommer snart! Allt för dig min vän. :)



Kramkram

2009-02-05 @ 08:20:34
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0