Björnen sover, björnen sover...

Okej, jag gör precis som min kära lillebror och använder mig av en låttext i rubriken. Tänkte att den kanske skulle kunna passa. För man kan ju säga att jag gått i ide nu under vintermånaderna. Precis som en björn. En björn som sover. Jag har funderat lite på varför. Sen kanske jag inte direkt har kommit fram till någon självklar förklaring (jag brukar oftast inte göra det när jag funderar, snarare komma på nya saker att fundera över). Jag tror att det kanske var lite mycket då, innan jul. Det var långa dagar, sena kvällar och min kreativitet dog liksom ute. Nu har jag dock känt den komma krypandes i mig (om det inte är den som kryper i mig så vet i fasen vad det är), lite långsamt sådär. Så, jag tänkte sätta igång med bloggandet igen. Observera dock slutet på visan; men man kan dock, men man kan dock, honom (henne i detta fallet då) aldrig tro...

Kommentarer
Postat av: Carl

Välkommen tillbaka! Förväntar mig en och annan kängan, precis som det var tidigare ;).

2009-02-01 @ 21:59:32
Postat av: Susanne

Härligt Sofie, detta har jag väntat på. Kram

2009-02-03 @ 18:13:11
Postat av: Anonym

Vad roligt att du kommit igång med bloggen igen =)

Hur blir det till våren? Byter bloggen namn till "lilla fru anderbjuv" då?

Kram!

2009-02-03 @ 21:43:26
Postat av: Rebecca

welcome back Sofie! ;)



Ska bli kul att ses ikväll!

Kram

2009-02-04 @ 12:36:05
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Kalle

jisses!

2009-02-04 @ 15:27:25
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0