TACK!

Vet ni vad? Jag tror att igår var dagen då allt vände. Jag hoppas verkligen det. Det kändes så. Och det kändes så skönt! Rensad luft och gladare miner. Alla tillsammans. Så himla härligt! Och plötsligt känner man hur energin kommer tillbaka i kropp och knopp. Och även fast det regnar idag och luften känns liten sorgsen utanför, så spelar det ingen roll. För här inne, i mig, och förhoppningsvis i alla andra, så hoppar små glada grodor (kom inte på någon bättre förklaring) i ett litet lyckorus. Nu är det framtiden som är viktig, och den ska bli bättre än någonsin. Så det så!

Och vet ni vad? (igen) Jag är så otroligt glad att jag har så många fina människor i mitt liv. Om ni bara visste hur mycket ni betyder, och hur mycket ni har betytt den senaste tiden, senaste året. Jag tror aldrig att jag någonsin tidigare känt att jag haft så många omtänksamma själar omkring. Så, tack tack TACK! Carl, Nadine, Mickan, Mange-Bange, Jenny, Mia, Becca, Fridis, Malin, Annie-Pannie, Miriam, Sabinchen och alla ni andra funnits där, på jobbet och utanför, och ni som skrivit i bloggen och på facebook. Vem skulle jag vara utan er? Ni betyder ALLT när man är lite ledsen och hängig. Ni gör mig så glad!

Tusen kramar till er alla fina människor! Ni bor i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Nadine

Den som inte ser dig saknar ögon. Den som inte älskar dig saknar hjärta. Den som släpper dig saknar hjärna. Glöm aldrig detta! Kram

2009-04-09 @ 22:32:09
Postat av: Rebecca

Tack Sofie! du bor i mitt hjärta också. :)



Ha en fin påsk så hoppas vi på fint väder för aktivitet på måndag.



Kramkram

2009-04-10 @ 10:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0