Vilken dag!

Det känns som jag har sprungit runt som en duracellkanin på uppåttjack hela dagen på jobbet, men ändå inte fått något gjort. Det är så mycket folk, och de är som galna! Märks verkligen att det är höstlov. Nu sitter jag här hemma i soffan och har precis ätit världens godaste yoghurt - jordgubb/smultron och min dagliga stora knäckemacka med ost och gurka Tröttnar aldrig! Om en stund kommer kärleken hem ifrån Tallin. Trots att han bara varit borta en natt så ska det bli så mysigt att ha honom tillbaka här i lägenheten. Så, dags för lite plocka undan från golv och andra ställen innan han sätter nyckeln i dörren. Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så härligt att du äntligen har tagit tag i detta och startat din blogg. Kram Susanne

2008-10-29 @ 21:22:20
Postat av: Linda Ohlsén

Vad kul!! Här får jag hälsa på ibland och se vad som skrivs. Kram Linda!

2008-10-29 @ 22:22:47
Postat av: Pappa

Nu ær det bara mamma och jag som ska børja blogga

också...........Kul vi ska læsa

Pappa

2008-10-29 @ 22:31:31
Postat av: Lina

Hej! Vad kul att kunna följa din vardag här. Ha det gott! Kram

2008-10-29 @ 22:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0