My name is Nilsson, lilla fröken Nilsson.

Vid 00.07 inatt ska vi gå på premiären för nya Bondfilmen. Jag är väl egentligen inget stort Bondfan, ska jag vara ärlig ser jag kanske mest fram emot popcornen. Men det blir ingen dricka, jag har för liten blåsa för att klara en hel film. Och att gå ut mitt i filmen, nej. Jag skulle säkert göra något fel (typ spola ner biljetten) och sedan få sitta och vänta utanför resten av filmen. Fast ja, det positiva är ju att jag inte skulle behöva vara kissnödig längre. Vad handlar filmen om förresten? Jag skulle gissa att den innehåller en brittisk agent, en ond skurk och ett gäng snygga brudar. Vad tror ni?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0