Houston, we have a problem!

Jo, jag har ett litet problem. Jag skaver fötterna mot varandra när jag sover och jag kan inte sluta. Det har till och med börjat uppstå även i vaket tillstånd. Tyvärr är det nu så att mitt problem även blivit Carls problem. Jag har nämligen börjat skava fötterna mot hans smalben hela nätterna. Han påstår att han ständigt har ont i benhinnorna och menar nu alltså att detta är mitt fel. Nu har han hotat med att börja sova med benvärmare om jag inte slutar ögonaböj. Så, ge mig tips - hur slutar jag skava fötter? Jag vill inte ha en karl som sover med benvärmare!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Han spelar ju fotboll, benskydden på? Eller så kan du knyta en halsduk runt dina ben? Eller stoppa ner dom i en Hemköpskasse? Fast å andra sidan - dina ben når väl inte längre ner än till Carls höfter?

2008-10-30 @ 08:40:07
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0