Nya vänner i skohyllan

I vintras köpte en kollega dessa fina Vagabondkängor och jag har inte riktigt kunnat sluta tänka på dem. I tisdags kom ytterligare en kollega, söta dekoratörs Frida, med just de kängorna på sina fötter. Mitt måstehabehov växte såklart ännu mer. Och det bästa, hon hade köpt dem på rea! Tyvärr fanns ingen 36:a kvar i hela Göteborg, men i Jönköping fanns ett endaste par kvar - i storlek 36. Och som om det var meningen att just jag skulle ha dem, så skulle Carl på möte i Jönköping idag. Ibland är det bra med en karl som far och flänger i jobbet. Så, nu är de äntligen mina! Och mitt bankkonto är ännu mer tomt än det var innan. Nu verkligen skriker det: KÖPSTOPP Sofie! Varför blir det alltid så? Jag förstår inte detta. På bilden nedan ser ni även en annan liten reagrej fick följa med mig hem från stan idag. En söt röd sjal med toffsar från H&M. Sen vill jag bara påpeka att jag just nu inte har en enda påse liggandes innanför dörren, inga stövlar i badrummet och inga jackor på barstolarna. Jag gör framsteg. Stora framsteg!




Kommentarer
Postat av: Kalle

va fan tänk på mina julklappar nu!

2008-11-20 @ 00:08:00
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Mallan

Åh vilka jättefina stövlar.. Lite Mary Poppins över dem;) Hoppas vi ses snart vännen!

Kram på dej!

2008-11-20 @ 08:19:53
Postat av: Anna Dahlin

Super söta!!!! Vart har du köpt dem?

2008-11-20 @ 09:05:58
Postat av: Sofie

Tack Annna Panna! Jag har köpt dem på Nilson. Är supernöjd! :)

2008-11-20 @ 17:23:58
URL: http://lillafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Anna Panna

Tänkte att jag nu kunde kalla mig det så vet du vem ja ge;). Åhhh hmmm undrar om de finns kvar häruppe..antagligen inte... :) kram

2008-11-24 @ 13:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0