Kreativiteten har flödat

För någon månad sedan bestämde jag och Rebecca att vi skulle göra våra egna julkort. Igår var vi på stan och inhandlade allt möjligt smått och gott på Panduro, Akademibokhandeln och Lagerhaus. Och idag var det den stora pysseldagen. Rebecca hade bakat hela förmiddagen så jag blev bjuden på massa smaskigt. Lussebullar, pepparkakor och knäck. Och så julmust förstås. Vi satte på julmusiken och satte igång klippandet, klistrandet och knåpandet. Åh, det är så kul! Plötsligt hade det gått nästan 5 timmar. Och jag skulle lätt kunna sitta fem timmar till.



Nybakat och gott gott gott.





Julkort i mängder.



     
     

Några av mina vackra verk. Vilket är din favorit? Klicka på bilderna för att se dem i större format.

Kommentarer
Postat av: Susanne Anderbjuv

Så fina de är allihop, det går inte att välja ut något av dem. Smart idé att göra egna fina kort.

2008-11-30 @ 22:17:32
Postat av: Rebecca

Sicka fina kort!! :)

2008-12-01 @ 07:38:27
URL: http://rebecacsfood.blogg.se/
Postat av: Lina

Jättefina kort Sofie! Jag hoppas att de inte hamnar i sorteringsmaskinerna på Posten utan tas manuellt för annars blir det synd om de fina pärlorna ;-)

2008-12-01 @ 20:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0