Svart och grått

De blev lite grejer som fick följa med hem idag också. Såklart. (Förutom det vi skulle köpa egentligen, det berättar jag mer om imorgon) En svart mössa har jag letat efter länge nu, men inte hittat någon som känts hundra. Idag fann jag den. Sen tror jag att jag har fått någon slags konstig förkärlek för halsdukar med bollar på. Detta blev inte bara min tredje, utan också min absoluta favorit. Sen blev det två klänningar. På den enfärgade svarta är det ryggen man ser på bilden. Jag älskar detaljerna. Knapparna, draperingarna och de blanka muddarna. Den randiga klänningen är väldigt lik en jag haft tidigare. Den använde jag tills den gick sönder, så det kändes som ett bra köp helt enkelt. Alltihop kommer ifrån Gina Tricot och gick på lite drygt 500 kr. Bättre kan det knappt bli tycker jag! Sen blev det faktiskt en present till pojkvännen också. Kanske får ni se den på ikväll då det blir tapas på Mañana med vänner. Ha en trevlig lördagskväll allihopa!


                 

Klicka på bilderna för att se dem i större format.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0