Tjejerna mot killarna

Igår kväll var vi hos Calle och Rebecce för en liten matduell. Tjejerna fixade förrätt och dessert och killarna gjorde huvudrätten. Spännande att inte veta allt man skulle få att äta! Vill ni se vad vi lagade så kolla in på Rebeccas blogg. Allt var jättegott, men desserten var min absoluta favorit. Sen spelade vi Alias. Rebecca och jag var grymma och vann över killarna två gånger! Haha... sämre förlorare får man leta efter. Men, ett väldigt roligt spel som skapar en hel del skratt. Vad sägs om ett ord som korvponny? Sen spelade vi Wii-bowling. Och tjejerna vann även där såklart. Jag tyckte dock det var roligast att göra sin egen gubbe. Nu ska jag försöka väcka liv in min karl och sen är det frukosttime!

Kommentarer
Postat av: Sanna E - Tävla om högtalare till datorn!

Det är intense repair som jag rekommenderar på bloggen :D

Jag har den också. Använder bara Loreals produkter :D

2008-11-16 @ 17:33:56
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: Aleks

gud vad kul med en sofieblogg...jä'ttemysig blogg...kommer följa den dagligen så uppdatera flitigt!



Hoppas du hittar den röda dr. denim...sjukt snygg!Annars hänger den gråa till imorn kväll!Kram!

2008-11-16 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0