Han har fått en knäpp

För en gångs skull är det inte jag som är konstig. Det är han. Varje morgon sjunger han på en ny låt när han rakar sig. Och då tänker man ju att det kanske borde vara någon låt som han hört på radion eller tv. Någon ganska ny låt. Men icke. För ett tag sedan var något om fantomen utan kläder. Igår var det Lady Marmelade. Ni vet, giuchie giuchie ya ya da da, giuchie giuchie ya ya here, mocca choca lata ya ya.... Men idag tar priset. Han sjöng Lasse Stefanz! LASSE STEFANZ! Herre min gud. Och tro nu inte att jag visste att det var just de som sjöng den låten han trallade på. Nä, jag fick googla. Du försvann som en vind, tårar föll från min kind (sen kommer egentligen: kvar fanns ingenting) men Carl sjöng: och jag förstod ingenting. Och det ska ni veta. Att det gjorde inte jag heller.


Kommentarer
Postat av: Kalle

du måste lära dig mini, vi män gör töntsaker med stil, det är det som är skillnaden!

2008-11-25 @ 20:31:18
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Carl

Haha, kan undra vilken fantastisk sång som kommer imorgon? :-, Förslag någon?

2008-11-25 @ 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vi designar gärna din blogg!
 

Trackback
RSS 2.0